fredag 14 september 2012

Ändrade planer!



Blev lite ändrade planer idag. Vi var ett gäng mammor som skulle åka till Leos lekland men en efter en droppade av på grund av olika anledningar. Tur det är så, då slipper man ha dåligt samvete över att man själv ställer in. Tråkigt ändå att det inte blev något. Jag har aldrig varit där, men tror att Viking skulle tycka det var roligt nu när han är med på ett helt annat sätt. Får bli vid ett annat tillfälle istället.

Har börjat på ett par hängslebyxor till Viking. Är lite osäker på modellen då den är ganska så vid, men jag får helt enkelt prova och se. Kanske blir det jätte lyckat!? Jag älskar i alla fall hängslebyxor, tycker det är så otroligt gulligt. Hann både rita upp och klippa ut medan han sov förmiddag, får se om jag hinner få något sytt i helgen. 

Ikväll ska jag och Nille ha myskväll och se film tillsammans. Ha lite kvalitetstid tillsammans. Känns som att det blir lite ont om sådant vardags-gos nu när han är borta hela dagarna och Viking är så krävande. Sen vill man ju förstås hitta på saker var för sig också, eller umgås med andra. Nille var på puben igår och då hann jag sy en snabb mössa till plutten. Den blev förstås i det underbara molntyget.


Det börjar bli dags för en tävling igen, så håll utkik här på bloggen. I helgen kommer den förhoppningsvis upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar