torsdag 27 september 2012

Massa roliga mössor!

Hade ritat och klippt ut massvis med mössor häromkvällen och igårkväll sydde jag färdigt dem. Någon var för beställning, någon till mig själv och några bara för skojs skull. Massvis med härliga färger och mönster i blandade storlekar. Om du vill ha en mössa som jag sytt så släng iväg en liten kommentar eller mejla mig så syr jag den åt dig. Jag tar 70 kr plus eventuellt porto för en mössa och då får du givetvis välja både storlek och vilket tyg du vill ha. Du får en helt unik mössa med andra ord. Den gröna klätterapor-mössan på bilden nedan är till Emma och Philip som blev den andra vinnaren i min höst-tävling.


Här är en beställning jag fått på svampmössor till ett syskonpar. Den lilla flickan som ska ha den rosa mössan ligger ännu i magen. Hon ska därför få en extra matchande dregglis med beställningen. Är så himla sött med matchande plagg tycker jag. Dregglisen är i samma jersey som mössan fast med rosa velour på baksidan och kardborreknäppning baktill.   

 

1 kommentar:

  1. Vilken fin mössa Philip kommer att få! Toppen!
    Emma

    SvaraRadera