fredag 10 augusti 2012

Bebis i farozonen!


Robot byxorna passade ändå. Tack vare mudden kan man ju bara dra upp det överflödiga tyget så att byxorna blir pösiga istället för långa och smala.
Det händer massor just nu med Viking. Han ställer sig upp så fort han får chansen till det och det gäller att ha full koll annars faller han. Lägenheten är fortfarande kaos och jag börjar bli smått stressad över att hinna komma i ordning innan lilleplutt springer rundor här hemma. Då blir det rena farozonen. 
Ska gå nappjakt idag och när jag ändå är igång ska jag leta upp alla mina decilitermått! Har en eller flera tjuvar som tar alla måttsatser.
Tänker på Lotus idag. Tänker mer på henne än på morfar just nu. Morfar är död, Lotus väntar på chansen att få leva eller dö. Och jag är inte hos henne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar