måndag 13 augusti 2012

Ett blödande hjärta!


Idag gick knodden och jag på långpromenad. Vandrade runt överallt i Limhamn och bara rensade tankarna. Han somnade efter en stund och vaknade igen lagom till jag mötte upp Cecilia. Vi gick in på ett café och drack kaffe. Hade mycket trevligt. Som alltid. Viking var medgörlig när det passade honom. Ibland undrar jag om inte ungen har PMS!? Han är i alla fall mamma upp i dagen vad gäller humörsvängningar.


Tappade lusten för allt nu under kvällen. Låg i badet en stund men det kändes inte bra. Tänkte bädda ner mig i soffan med lite gottis och bara glo tv. Vill inte låta tankarna vandra iväg. Vill inte tänka alls. Låter tv:n sköta resten och jag slipper må skit, om så bara för ett tag. Lotus är kvar hos veterinären och idag är det en vecka sedan jag höll min morfar i handen…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar