måndag 24 september 2012

Fortsättning på tävlingen.

Ojoj, vilken dag. Full rulle som vanligt. Trevligt men intensivt på samma gång. Ibland tänker jag att jag kanske har för många bollar i luften, fast samtidigt tycker jag om när det händer saker. Sen kan jag å andra sidan också må väldigt bra av att inte ha någonting planerat alls. Verkligen ingenting att göra på hela dagen. Gör ju givetvis saker hela tiden ändå, men att inte ha någonting planerat överhuvudtaget tycker jag är väldigt skönt. Behöver minst en sådan dag i veckan, där det bara får vara jag och inga måsten eller planer.

Ledsen över att detta inlägg blev så sent, men blev inte tillfälle att skriva tidigare. Viking vaknade och gallskrek utan anledning. Vi tröstade och tröstade. Avledde honom. Gav honom att dricka. Tog tempen, men han förblev otröstlig. Så höll det på i dryga timmen, och nu sover han igen. Något oroligt men dock. Han sover. Jag gav honom en alvedon eftersom jag antog att han förmodligen hade ont någonstans, var vet jag inte, men han skrek utan att lugna ner sig. Hans näsa är lite snuvig och Nille har haft hosta ett tag, kan ju vara något sådant som påverkat hans allmäntillstånd. Öroninflammation? Fast han hade ingen feber... Vi får helt sonika se hur denna natten artar sig. Blir nog inte mycket skapat för min del men bloggat ska jag åtminstone få gjort.
Har under dagen sytt färdigt mössan som Anna vann igår. Så här blev den:


Den andre vinnaren av en mössa ska jag förstås också avslöja. Det blev...

 ...Emma och Philip. Grattis till er!
Vill tacka alla ni som var med och tävlade denna gången. Riktigt roligt att det blev så många. Klurar redan på nästa tävling och vad den ska innehålla. Kom gärna med förslag.

2 kommentarer:

  1. Åh vad roligt! Skulle precis släcka lampan men gick in här först för att se om du lagt ut den andra vinnaren:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltid roligt att kunna glädja någon annan. Grattis! :) Och grattis till bebisens 1årsdag!

      Radera