tisdag 9 oktober 2012

Solskens-kläder!!

Nu är allting packat, nästan. Bara sådant kvar som måste packas ner imorgon såsom Vikings snuttefilt, nappflaskor och necessären. Skönt. Jag har till och med hunnit färdigt med en beställning jag haft på muddbyxor och långärmad t-shirt idag. Blev otroligt nöjd, allting flöt på bra under symaskinen och inget trassel. Det är kul när resultatet blir så fint att jag själv vill behålla kläderna också. Får sy ett nytt set till Viking i större storlek antar jag. Detta set är i storlek 62/68 och till en liten pojke har jag för mig. Härlig sommar känsla med gula moln (är ju egentligen vita moln på gul botten) och med vita muddar. Tycker dock nästan att färgen blir lite mer åt det orangea hållet på bilderna, i verkligheten är de i en mer klar gul färg. Hoppas att både beställaren och de som ska få kläderna blir nöjda i alla fall.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar