torsdag 15 november 2012

Vi bor på en byggarbetsplats!

Hela dagen idag har det borrats något fruktansvärt här i lägenheten. Det har låtit så högt att jag nästan fått panik. Därför har det ordnats en massa andra ärenden som gjort att vi har sluppit vara hemma. Imorgon kommer det att väsnas lika mycket, men då åker vi till stugan så det känns inte lika jobbigt. Ska bli skönt att få komma bort, ut i friska luften och få äta mammas goda mat. Kanske blir det lite vedklyvning, det tycker jag är så himla skoj. Bada lite bastu och dricka öl, kanske hinns det med en runda svampplock i skogen också. Vi får väl se.

 

Så smidigt när man bara glider igenom bil besiktningen. Har nog aldrig hänt oss förut. Känns bra, och skönt att slippa behöva laga något för att sedan ombesiktiga bilen igen. Nu är det bara att tuta och köra.

Stängde av min mobiltelefon innan idag. Kändes konstigt men samtidigt blev jag så lättad. Ibland blir det för mycket med allting. Man ska skriva sms, man ska ringa lite samtal, man ska kolla klockan, man ska visa bilder, man ska ta bilder, man ska gå in på facebook osv. Alltid något. Blev så trött på det så jag stängde helt sonika bara av den. Pust!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar