tisdag 12 februari 2013

Tröjor på löpande band!

Fick lite mer sug efter att sy lite snabba t-tröjor. Slutade upp med dessa tre. Samtliga är i storlek 98. Jag tycker det är så härligt med färgerna, jag blir glad av att se dem, speciellt då de är så olika också. Den första med hajar tyckte Nille väldigt mycket om, så jag fick order om att göra en likadan till Viking fast i lite mindre storlek så att han kan använda den nu.
Den andra tröjan är ett kraftig rosa racerbils-kalas. Riktigt cool på en tuffare tjej, eller vågad kille. Funderar starkt på att göra något till mig själv i det tyget.
Sista tröjan blev en till i tyget med Disney’s Bilar, fast denna gång med lila muddar.

 
Hajar, strl 98, 150kr.
Rosa fomell1, strl 98, 150kr.
 

Båda Bilar tröjorna är sålda, men de andra två, Hajarna och Rosa Racerbilar, är till salu för 150kr/st. Mejla mig på lovaabjornsson@hotmail.com vid intresse eller kommentera någonstans i bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar