måndag 11 mars 2013

Ett plus ett blir fyra...

”I köket hos mamma och pappa, med hela familjen samlade.”
Jag: - Förresten, vi kommer behöva barnvakt till Viking!
Mamma (lätt suck): - Jaha, närdå? (Hon fortsätter röra i en gryta vid spisen).
Jag: - Det är inte förrän i oktober!
Mamma: - Ok, vad ska ni hitta på då?
Jag (med glad röst): -  Jag och Nille ska åka på semester!!
Mamma: - Jaså? Vad roligt, och vart ska ni åka någonstans?
(lillasyster och pappa lyssnar nyfiket).
Jag: - Vi ska åka till bb…!

Sådär! Då var den hemligheten avslöjad. Ännu är det tidigt, jag är bara i vecka 9. Men magen den putar som den gjorde i vecka 17 när jag väntade Viking. Det finns liksom ingen idé att försöka dölja det mycket längre. Vi är i alla fall väldigt glada och förväntansfulla. En spännande resa har börjat.

13 kommentarer:

  1. Kärlek kärlek kääääääärlek ♥♥♥♥

    SvaraRadera
  2. Vi är så glada för en skull!!
    Många kramar
    Sara och Gustav

    SvaraRadera
  3. Therese Andersson11 mars 2013 kl. 22:09

    Wiihooo! Där kom det, skönt att få berätta va!? Superglad för eran skull! GRATTIS igen vännen! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa, känns jättebra!! :D Tack sötnos!! Kramar

      Radera
  4. Hihi så rooligt!! Kram

    SvaraRadera
  5. Stort GRATTIS till er alla..så roligt!!
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Åh vilken glad nyhet, du berättade ju det för mig igår på telefon. Kärlek till er och telepatiska kramar i massor. Kommer brev snart;) rån fäster Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket Anna!! :) Åh, spännande, då får jag hålla utkik i posten. Kramar

      Radera
  7. Anna Åbjörnsson1 april 2013 kl. 16:34

    Oj det blev felstavat från faster Anna ska det stå och jag är inte anonym:)

    SvaraRadera