torsdag 25 oktober 2012

Klädparty och dåligt samvete!


Får lite dåligt samvete när jag inte uppdaterar bloggen varje dag. Märker att tiden inte räcker till att både sy så mycket som jag gör nu, och till att blogga. Önskar det fanns mer tid, fast det är väl klassiskt, det gör väl alla. Samtidigt kan jag vissa dagar bara önska att dagen ska ta slut så att jag kan gå och lägga mig. Har varit väldigt trött på sista tiden. Förkylningen dröjer sig kvar och den gör säkerligen sitt också, men jag börjar undra om jag kanske inte har lite lågt järnvärde igen. Ska nog kolla upp det. Känner mig inte så sugen på att äta järntabletter, bajsa svart och må illa, men lite piggare kan jag nog tänka mig bli. Då kanske jag i slutändan vinner lite mer ork och tid på kvällarna så jag kan umgås med mina symaskiner?!

Varför ska alla kvinnliga action hjältar fightas i underkläder och högklackat? Inte slåss männen i kalsonger och morgontofflor heller? Känner mig ytterst konfunderad över detta...

Har nyss haft Me&I klädparty. Blev lite stökigt med massor av barn, men väldigt trevligt samtidigt. Mysigt med alla barnen som sprang och kröp omkring. Men jag antar att det mest är jag som värdinna som blir stressad. Vill ju så gärna att alla ska ha det bra. Kom en hel del fina människor faktiskt och fick mycket beröm för fikan jag bjöd på. Vilka underbart snälla vänner jag har som dessutom fyllde diskmaskinen åt mig. Den har gått varm idag och där finns fortfarande disk kvar på diskbänken. Så mycket planering och så mycket efterjobb för något som är över så snabbt. Lite trist när man tänker efter, men där blev ett par intensiva och roliga timmar i alla fall. Tack alla ni som kom, och jag hoppas att ni hade lika trevligt som jag hade. Nästa träff blir i början av nästa år, då är det nya vår kollektionen. Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar