tisdag 27 november 2012

Bortskämd!

Snart är det första december och jag är bortskämd. Fick världens bästa julkalender av mamma och pappa. The Body Shops största, fylld med gottiga produkter för kroppen. Smink, krämer, oljor, duschkrämer etc. Naturliga ingredienser, mot djurförsök och för de mänskliga rättigheterna. The Body Shop arbetar för så många goda saker och jag är världens lyckligaste som fått denna julkalender. Nille är också världens lyckligaste, han fick en julkalender med Trisslotter. Halleluja! Håll tummarna!


Vad glad jag blir över era kommentarer i tävlingen. Superskoj! Ni förtjänar att vinna allihop och jag hade mer än gärna sytt filtar till alla, fast då finns det ju ingen mening med att ha en tävling heller. Fick ett förslag på att ha Teddy på baksidan, ni vet det där fluffiga, varma och gosiga materialet. Ska kolla upp det närmre för det tycker jag verkar vara en jättebra idé. Men såklart är det vinnaren som får välja och det finns fortfarande chans att vara med. Klicka här för att delta!

Har fått superfina bilder på bebisar med kläder som jag har sytt och blir bara så glad över denna respons. Så med samtycke från deras föräldrar kommer jag att publicera en del bilder här. Jag frågar alltid om lov innan jag lägger ut något. 

Gulliga Sixten i sin gula moln outfit! Och dregglisen med förstås! :)
Sötnosen Céline i cupcake-kjolen, en riktig liten sötsak!
Rockiga Nella passade superbra i Zebramönstrat, även om mössan ännu är lite för stor.

Ikväll ska jag på konsert och se Sabaton med fina pappa. Ska bli grymt kul. Kommer att bli en helkväll med öl, grym musik och härligt umgänge. På en tisdag dessutom! Överhärligt! Jag känner mig så bortskämd just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar