lördag 22 december 2012

Efterlängtad leverans!

Fångade brevbäraren i trappen på vägen ut mot bilen igår eftermiddag. "Har du något till mig?" frågade jag, såsom jag gjort så många gånger den senaste tiden. Denna gången hade han det. Jag blev som ett litet barn och skuttade glatt fram till honom utan att sluta le. Äntligen fick jag mina namnlappar från 3exter. Blev galet nöjd med nya loggan och nya designen. Valde att göra vanliga enkla lappar som sist men även vikta lappar som man syr in i sömmen på ett plagg. Där finns knodden på ena sidan och adressen på andra. Smart va!

 
 

Fick också två fina textilband med posten samtidigt som namnlapparna. Det ena är med Star Wars motiv och det andra är Super Mario, ursprungligen köpta från England. Har även beställt lite silikonringar för MAM nappar samt klämmor. När jag får det sistnämnda så ska jag ge mig på ett försök med att göra egna nappband. Ska bli riktigt skoj.


Nu kör vi mot landet för lite julfirande och familjemys. Datorn hänger dock med, och så gör både symaskinen och overlocken. Jag kan ju inte lämna mina älsklingar hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar