söndag 27 januari 2013

Hejsan Hello Kitty!

Har ju helt glömt bort att jag fått hem ett nytt tyg från "farliga gruppen" på fb. Det tvättades och sen dess har det hängt på tork i badrummet och jag har helt enkelt glömt bort det. Jag har aldrig varit särskilt förtjust i Hello Kitty förut, men jag vet att många är och framförallt när det gäller barn och barnkläder. Så jag kunde helt enkelt inte låta bli när jag fick chansen. Jag lyckades komma över en liten bit av detta tyget, men jag har ingen aning om vart man får tag i det från början. Jag ska erkänna att jag faktiskt tycker lite bättre om Hello Kitty nu när jag vet att jag kan sy något i det, haha. Det hade säkert passat alldeles utmärkt till ett par leggings eftersom tyget är så pass småmönstrat och väldigt stretchigt. Eller varför inte som foder i en luvtröja? Vad gillar ni tyget? Skitfult? Gulligt? Bebis? Jag blir jätteglad om ni vill dela med er av era åsikter!


2 kommentarer:

  1. Jag som ogillar hello kitty tycker att tyget är relativt OK. För att det syns inte vid första anblicken att det är Hello Kitty =)
    Men det kan va OK på andras ungar, inte på min =)

    /E

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, ja men det var ju tur det! ;) Jag tror inte Viking hade passat så bra i det heller faktiskt. :P

      Radera