onsdag 23 januari 2013

Rock'n Roll och en Tvillingbeställning!

Blev färdig med en tvillingbeställning på två luvtröjor igårkväll. Båda tröjorna är i storlek 86 och har mjuk grå sweatshirt till utsida. Fodringen på flickans tröja består av röd/rosa apor och är kantad med matchande röda kantband och muddar. Den lille pojkens tröja har såklart också apor fast i turkost och med blå kantband och muddar. En underbar kombination som man blir alldeles glad av att se. Nu önskar jag att jag hade flera småttingar som jag kunde sy matchande kläder till. Mysigt!

 

Fick för övrigt även tygleverans igår. Underbart! Är en aning rockigare tyger, alla i trikå, utom det sista "snöleopard" som är i härlig mjuk sweatshirt. Lämpar sig utmärkt till ett par jogginbyxor eller varför inte en luvtröja! Tvättmaskinen har gått varm och förhoppningsvis är allting tvättat och torrt till ikväll. Då ska jag ge mig i kasst med att sy ett par leopardleggings till en liten tjej. Dessa tyger kommer jag nu att uppdatera tyglistan med. Åh, vad jag önskar att dygnet hade fler timmar... 

 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar