måndag 25 februari 2013

Beställningsstopp!

Helgen flöt på i samma hastighet som den brukar. Det låg nästan en halvmeter snö i stugan och allting var vitt och kallt. Så i jämförelse med landet var det ganska varmt och skönt att komma tillbaka till Malmö igen. Lite märkligt är det i alla fall, att de senaste gångerna vi har åkt iväg över helgen så har det ramlat in beställningar, och denna helgen slog det rekord. Jätteroligt, men dumt eftersom jag egentligen bara ville hem och sätta igång, haha. 
Får däremot sätta ett beställningsstopp nu och ett litet tag framöver, bara så att jag säkert hinner med allting. Vet inte riktigt hur tiden ser ut när jag väl börjar jobba igen. Men jag hoppas verkligen att jag kan fortsätta sy på både efterfrågan och privat. Är det något du undrar över så går det ändå alltid bra att mejla och fråga så ser vi hur och när jag kan hjälpa dig.

Dessa plagg blev färdiga under söndagskvällen, bland annat en ny mössa till Viking! Den andra molnmössan han haft har börjat bli lite liten nu. 


 

Den andra mössan är på väg till Charlotta och dregglisarna till Ingrid. Hoppas att de blir nöjda med plaggen.
Mitt i vardagsstressen fann jag mina katter liggandes i soffan. Så lugnt och skönt. I mitt nästa liv ska jag definitivt rösta på att få återfödas som en sådan. Helst ska jag få bo hos en djurälskare som mig själv. Om man får välja förstås.


Elvis, Zeke och "lilla" Mithras.

1 kommentar: