fredag 22 februari 2013

Skogens alla djur!

Hann med en liten snabb beställning på dregglisar mellan all vardagsstress också. Fick äntligen sy i det underbara tvättbjörnstyget! Blev allt som allt en kombination på tvättbjörnar, ugglor och apor, kan det bli bättre? Passade även på att göra en dregglis till Viking också, självklart blev det med tvättbjörnar på. Han har börjat dreggla massor nu igen, kanske nya tänder på gång? Jobbigt med blöta kläder, men å andra sidan får jag användning av alla söta dregglisar. Gott med ont, antar jag. Eller snarare ont med gott.


Har gjort en härlig haj t-shirt i storlek 104 som är en beställning till en liten kille. Ärmarna blev svarta och muddarna och kantbanden fick gå i grått liksom hajarna. Måste erkänna att jag gillar tyget, trots att jag var lite negativ till det i början. Det var ju mest Nille som önskade kläder till lilleplutt med dessa hajar. Men kanske har jag bearbetat en liten procent av min hajskräck genom att sy i detta tyg? Kan ju alltid hoppas! Jag och vatten går nämligen inte alls ihop, så länge det inte ligger koncentrerat i ett badkar!


Har även två tygnyheter som jag måste visa upp. Ett supermjukt blommigt sommartyg som jag klickade hem medan mannen var på gymmet, upps! Det andra är ett grönt skogstyg med söta älgar och björnar på. Magiskt sagolikt!

   

Idag åker vi till stugan över helgen, så symaskinerna får vila. Och jag också, hehe. Det blir en helg med förhoppningsvis lite skogspromenader, bastu, god mat och sällskap av fina familjen. Kärlek! Ha en underbar helg alla ni underbara läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar