fredag 8 februari 2013

Bilar bilar bilar!

Ibland är det kul att sy annat än beställningar. Att bara plocka fram något ur tygskåpet och sätta igång. Har ju blivit en hel del nya tygköp för mig den senaste tiden, men ändå har jag inte hunnit sy så mycket i just dessa tyger. Eller har jag? Jaja, strunt samma. Jag valde ut Disney Cars tyget och tänkte mig en pojkig t-shirt i lite större storlek. Barnen som gillar den filmen brukar väl vara några år i alla fall, men så det fick bli storlek 110 för det kändes lite mitt emellan. Ärmarna gjorde jag svarta men sedan fick jag lite huvudbry. Vilken färg skulle jag använda till mudd? Det passade riktigt snyggt med både gult, blått och rött, men den färg jag föll mest för var lila. Några av bilarna är lila i tyget och det såg riktigt bra ut med den lila mudden. Dock fegade jag ur i sista sekund och valde det mer färgsäkra kortet – rött. Men om någon önskar sig en Cars t-shirt till sin son eller dotter, kompis osv så kan jag varmt rekommendera att välja lila mudd.
Denna t-shirt är till salu för 160:-, plus eventuellt porto. Mejla mig på lovaabjornsson@hotmail.com vid intresse, eller om du önskar beställa något annat i andra storlekar och färger. Det går också bra att kommentera i bloggen.  

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar