söndag 10 februari 2013

Sjukhelg!

Sjukhelg! Så tråkigt att spendera helgen med snoriga näsor och halsont. Fick ändå trevligt grabbigt sällskap i form av Kroon och Nilsson. Kollade film och käkade gott tillsammans. Helgen är helig, trist när man inte orkar eller kan göra det man planerat. Skulle egentligen på scrapkväll hos E vilket vi tyvärr fick skjuta fram till nästa vecka istället, och en mysig fika med Cess blev också inställd. Jag är så trött. Kände mig död i hals och kropp när jag vaknade imorse. Rättare sagt, blev väckt imorse. Jag förstår inte varför Viking envisas med att sova till 7:00 på vardagarna och 5:30 på helgen? Suck! Här är aldrig någon sovmorgon inte. 



Fick lite härliga bilder från en liten prinsessa som heter Leia. Ett riktigt litet charmtroll som bara är tre månader yngre än Viking. Kläderna är dock lite stora på henne ännu, bortsett från mössorna, men hon ser lika glad ut ändå. Maskinerna har fått vila lite under helgen, har inte haft motivation, ork eller lust att sätta mig. Hoppas det ändrar sig så fort jag blir lite piggare, har en hel del att sy. 

 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar