onsdag 27 februari 2013

Hjälp mig!?

Det börjar bli dags för mig att beställa hem lite fler namnlappar. Jag beställer alltid mina ifrån Ulrika på 3exter. Fungerar utmärkt och får alltid superbra hjälp och ett trevligt bemötande. Men, nu hade jag velat ha er hjälp. Jag funderar eventuellt på att ta hem lappar i ytterligare en färg förutom den blå som lapparna har nu. Jag vill gärna ha det könsneutralt, varför jag har valt bort till exempel rosa. Min pappa tyckte dock inte att jag skulle ta in en färg till och resonerade kring vikten av att ett märke fastnar. Då är det dumt om man ändrar på det, även om jag just nu bara vill byta bakgrundsfärg och låter loggan stå orörd. Jag kan hålla med honom, samtidigt så fick jag så fina färgförslag från Ulrika så jag vill ha dem allihop. Vad tycker ni? Vilken färg hade ni valt? Är det någon av dessa eller finns det någon annan färg som man hade kunnat ta fram? Eller ska jag fortsätta att enbart köra på ljusblått? Motivera gärna!


4 kommentarer:

  1. Jag tycker orange.. Kram Therese :)

    SvaraRadera
  2. På sätt och vis håller jag med din pappa, men om du väljer att ta in en till färg tycker jag den gröna blir bra.:)

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket för all respons, både här på bloggen samt på fb. :) Verkar som att många tycker väldigt olika. Ljusgul och grön verkar dock vara återkommande. Vi får väl se vad det blir av det hela. Kanske får fega och köra på bara blått lite till iaf. ;P

    SvaraRadera