lördag 9 mars 2013

Små Rosa Grodor!

Lite kort om vad som hänt i veckan. Påbörjat inskolningen för Viking på dagis, en känslomässig resa som tagit mycket på mina krafter och av mitt humör. Ett evigt farande fram och tillbaka, men det är ju så det ska vara. Det går i rätt riktning åtminstone och Viking har verkligen roligt i dagismiljön. Dock är han smått traumatiserad av ordet ”Hejdå” och gallskriker så fort man yttrar de orden. Även när vi ska säga ”hejdå” till dagis och är på väg hemåt. Mycket orosmoment antar jag och mycket nytt som händer på en gång. Han tvingas ju också in i en snabb utvecklingsfas.
Var ute och åt middag med Cess en kväll och det var ett skönt avbrott i vardagen. Mycket snack och god mat.
Ikväll blir det scrapbooking hos Elin. Ska bli riktigt skoj det med.
I syväg har jag blivit färdig med en beställning på luvtröja och mössa i helt fantastiska färger. En flicka som heter Wilja ska få detta set med rosa grodor. Kläderna är i storlek 92 med grön sweatshirt utsida samt svarta muddar och kantband. En glad färgklick som var rolig att skapa.

 
 

Denna t-shirt är en del av en större beställning till ett par syskon. Kommer uppdatera mer allt eftersom. Tröjan är i Bilar tyget med lila muddar och i storlek 92/98. Det har varit poppis med Bilar och nu har jag inte mycket tyg kvar. Räcker möjligen till någon tröja till, så är det någon som redan nu vet med sig att han/hon är intresserad av något i det tyget kan det vara klokt att säga till innan det är försent. Vet inte om jag kommer få tag i mer av detta tyget heller nämligen. Köpte det av en privatperson i ”livsfarliga gruppen”. 


Jag har undanröjt en del på sybordet men jag måste nog tyvärr låta beställningsstoppet kvarstå lite till. Några har undrat när jag ska börja ta in beställningar igen, och som det ser ut just nu kan jag inte riktigt ge besked. Men ni som har hört av er kommer givetvis att få förtur när jag börjar ta in igen. Förhoppningsvis dröjer det inte alltför länge till. Det går ändå alltid bra att mejla mig vid frågor eller funderingar. Tack för er förståelse och för att ni ändå väljer att köpa av mig. Ni är guld värda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar