onsdag 17 september 2014

Torkat röv & Attitydsproblem!

Nille jobbar över igen. Det är ok samtidigt som det inte är det. Jag orkar inte driva runt hemmet med alla barnen och katterna själv. Ibland går det bra, för det mesta vill jag väl tro. Men när man har en dålig dag, då är det fan ordentligt jävla skit dåligt! Det finns sällan något mitt emellan. Antingen så är det ok, eller så är det day of the dead

Idag har varit en riktig bajsdag, eller vänta nu den är inte slut än. Bajsdag. Ordagrant. Känns som om jag inte gjort något annat än torkat rövar och slängt blöjor. Loke bajsade säkert 6 gånger innan det var dags för lunch. Är ungen full av skit eller?? Inte nog med det så har nya tillskottet Zombie fått tillbaka sin diarré. Och han är INTE rumsren heller kan jag tillägga. Behöver jag egentligen säga mer? Ser ni det framför er? Bajs, precis överallt, oftast där man minst anar det. Med andra ord så upptäcker man det när man trampar i det eller när Viking redan har fått det på tröjan osv. Det är alltid där det inte ska vara. Och med tanke på att det fortsätter att lukta även efter jag tagit bort det så misstänker jag att det ligger lite tollar här och där som jag (om vi ska vara optimistiska) hittar om sisådär fyra år. Mithras har även han fått diarre, och det är fan nästan ännu värre. Den katten skiter riktiga koblajjor, och även om han går på lådan så är han för lat för att sopa sand över det, och helvetes-odören hinner liksom sprida sig till hela huset på kortare tid än det tar för mig att ta bort det. Suck. 
Efter en alldeles för lång stund, och fortsatt obehaglig lukt under morgonen så förfärades jag över att Mithras, inte bara lämnat en soppa på lådan, utan även vispat runt smeten över golvet med svansen. HELA svansen var såklart nerbajsad! Fuck. My. Life! Jag hatar bajs! Hela jävla familjen har fan haft problem med magen idag!! Alla utom jag själv, för jag får ju liksom aldrig bajsa! Det är väl på egen risk i så fall!
Zombie har lämnat sina spår på vår fina vardagsrumsmatta också, men jag bryr mig inte så mycket längre. På lördag kommer nämligen en sån där försäljare som städar och försöker pracka på en dammsugare för tre miljoner kronor. Jo, men visst! "Kan du vänta till löning kanske?" Han ska i alla fall få hugga in på den där mattan och jag förväntar mig inget annat än underverk!

Snart kommer Securitas och ska bråka om larm, passar mig perfekt. Nu när jag fått båda kidsen att somna och fått egga upp mig lite över denna skitdag så kan jag behöva någon att kräka på innan Nille kommer hem. Han som knackade på tidigare idag hade dessutom attityd så det stänkte om det, och var en sån person som man hatar mer och mer ju längre tiden går, och ångrar att man inte sa både det ena och det andra till. Men vänta bara, nu är jag laddad! Knacka på igen så ska vi se vem som har attitydsproblem!


Har förresten erbjudande på mössor just nu. Gäller de tyger jag har hemma och månaden ut.
1 mössa 90kr
2 mössor 75kr/st
3 mössor eller flera 65kr/st.
Skicka mejl vid beställning eller skriv till mig i gruppen på facebook, där nås jag lättast.

 
Bajskatter på bajsmatta!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar